Częste pytania

 

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

1. Jak szybko zostanie zrealizowane moje zamówienie?

Realizacja zamówienia w dni robocze (pn. - pt.) trwa do 24 godzin. Po jego wysłaniu otrzymasz maila  z linkiem do śledzenia statusu przesyłki. Pamiętaj: składając zamówienie zwróć uwagę czy podany adres adres e-mail jest poprawny. Dzięki temu na bieżąco będziesz wiedzieć, na jakim etapie jest Twoje zamówienie.

2. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach jego realizacji. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp. Możesz też do nas zadzwonić i uzyskać informacje pod nr telefonu 602660947.

3. Jakie występują formy dostawy i jaki jest koszt wysyłki?

Przesyłki wysyłamy Pocztą Polską (Pocztex Kurier48), kurier DHL, kurier Inpost, Inpost paczkomat. Koszty w zależności od dostawy, podano w tabeli znajdującej się tutaj.

4. Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

- poprzez system platnosci.pl - szybka zapłata realizowana przez PayU

- przelew na konto bankowe, (np. przelewem internetowym, przelewem w banku lub na poczcie).

- przekazem pocztowym,

- za pobraniem (płacisz listonoszowi lub kurierowi podczas odbierania przesyłki).

5. Zamówienie zostało już złożone czy mogę zmienić formę płatności?

 Tak. Nie ma potrzeby składać nowego zamówienia. Jeśli wybrana forma płatności to np. szybkie płatności PayU, a chcesz zapłacić przelewem bankowym, wystarczy przelać kwotę za zakupy na nr konta podany w mailu potwierdzającym zamówienie. W jego tytule prosimy o podanie numeru zamówienia. Po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie zostanie do Ciebie wysłane.

Jeśli wybrana forma płatności to przedpłata, a chcesz zapłacić przy odbiorze, napisz do nas informację o zmianie sposobu płatności na sklep@kolczykarnia.pl  lub zadzwoń pod numer telefonu  na 602660947 by nas o tym poinformować. Dzięki temu Twoje zamówienie zostanie zmienione zgodnie z wymaganiami, a za przesyłkę zapłacisz przy odbiorze listonoszowi lub kurierowi.

6. Podoba mi się bransoletka / różaniec ale mam inny obwód nadgarstka niż w ofercie.  Czy mogę zamówić swój rozmiar?

Oczywiście, nie ma problemu. W takim przypadku prosimy o podanie obwodu nadgarstka w kolumnie "uwagi", podczas składania zamówienia (np. obwód 18cm). Dzięki takiej informacji możemy dopasować każdą bransoletkę z naszej oferty do każdego nadgarstka.

7. Jak zmierzyć obwód nadgarstka?

Najlepiej nitką. Wystarczy przyłożyć nitkę do nadgarstka, bez luzu, a następnie ją rozłożyć i zmierzyć linijką. Zmierzony obwód należy podać przy składaniu zamówienia jeśli bransoletka ma posiadać inny rozmiar niż w ofercie.

8. Podoba mi się komplet bransoletek, jednak wolał(a)bym inne zawieszki czy można je zmienić?

Tak. W takim przypadku bardzo prosimy o kontakt pod nr tel. 602660947 lub o wiadomość mailową  na sklep@kolczykarnia.pl. Ustalimy szczegóły i zrealizujemy Twoje zamówienie.

9. Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

10. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

11. Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.602 660 947.

12. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 602660947 . Możesz również napisać e-mail z informacją o rezygnacji z zakupów na adres sklep@kolczykarnia.pl

13. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Procedura zwrotów i reklamacji została opisana w dziale zwroty i reklamacje.

14. Jak wykorzystać kupon rabatowy?

Otrzymałaś(eś) od nas kupon rabatowy i nie wiesz, jak go użyć aby skorzystać z niższych cen zakupu? Przyjrzyj się poniższej instrukcji i przekonaj się, jakie to proste.

  • kiedy włożysz do koszyka wszystkie produkty, którymi jesteś zainteresowana(y) kliknij "złóż zamówienie", zostaniesz przeniesiony do koszyka gdzie możesz je sfinalizować.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • W następnym kroku koszyka możesz użyć kodu rabatowego, aby skorzystać z tańszych zakupów. Popatrz na poniższy obrazek, by zobaczyć jak skorzystać z tańszych zakupów.

 

 

  • Po wpisaniu kodu i jego zatwierdzeniu, możemy cieszyć się z tańszych zakupów. Podliczenie koszyka z rabatem wygląda następująco:

 

 

 

Teraz wystarczy już tylko wybrać formę dostawy, sposób płatności i podać dane do wysyłki, aby zakończyć zamówienie.

W przypadku gdyby użycie kodu w dalszym ciągu nastręczało jakichś wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt.

 15. Posiadam dwa różne kody rabatowe, czy obie zniżki się sumują?

Nie. Jeśli posiadasz 2 kody rabatowe np. na 10% i 15%,  zawsze pod uwagę będzie brany kod, który oferuje większy rabat. Zatem wprowadzenie obu kodów w koszyku zakupowym (najpierw 10% a później 15% albo odwrotnie), spowoduje, że będzie obowiązywał rabat wyższy czyli 15% na zakupy.

Kody rabatowe nie obejmują produktów znajdujących się w promocji.

 

Czy masz jeszcze jakieś pytania? Jeśli tak, napisz do nas na sklep@kolczykarnia.pl lub zadzwoń pod numer 602660947.

Lubisz promocje?
Zapisz się na Newsletter
Projekt i wykonanie: Gabiec.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl